Løsning

Frigiv ressourcer og reducér omkostninger. Simplificér vedligehold af systemadgange, licenstildeling og tilhørende compliance, mens interne og eksterne brugeres adgang til data kontrolleres.

2ndC Compliance Suite styrer automatisk tildelingen af roller og rettigheder til systemer, software og data, ligesom vedligehold og nedlæggelse kan ske med et minimum af personlig indgriben.

Fuld log på alle databehandlinger i virksomheden og intuitive dashboards giver et komplet overblik over adgange, roller og afventende godkendelser samt manglende handlinger på sensitive opgaver.

2ndC Compliance Suite er en SaaS add-on løsning, der integrerer gnidningsløst ind i jeres eksisterende system, og det hele kontrolleres i et enkelt interface.

Download whitepapers

Download whitepapers

Udnyt dine organisatoriske flows optimalt og forbedr din virksomheds processer.

Forbind 2ndC Compliance Suite med dine forretningskritiske systemer.

Få det fulde overblik over alle nødvendige processer og opgaver i forretningen.

Integrér dine data hurtigt og sikkert.

Flows

Få det optimale ud af dine organisatoriske flows. Administrér dit fulde overblik over processerne for din Employee Life Cycle og imødekom alle eventuelle udfordringer, helt enkelt.

Connectorer

Forbind 2ndC Compliance Suite med dine forretningskritiske applikationer og undgå unødvendigt dobbeltarbejde.

Gennem en systematisk afdækning af dine forretningskritiske applikationer får du et fyldestgørende overblik og en procesbeskrivelse for projektet. Dette danner grundlaget for at afdække de connectorer, der skal forbinde dine systemer til 2ndC Compliance Suite. Med connectorer sparer din forretning værdifuld tid, og I minimerer compliance-risici, bl.a. i forbindelse med onboarding/offboarding i virksomheden.

Dashboards/Rapporter

Få det fulde overblik over alle nødvendige processer og opgaver i forretningen. Med 2ndC Compliance Suite add-on ”Dashboard og rapporter” leverer vi, på baggrund af afdækning og procesbeskrivelse, dashboards skræddersyet til din virksomhed. Dette giver bl.a. mulighed for at bevare overblikket over processerne i virksomheden og på sigt skabe mindre komplekse arbejdsgange med et væld af muligheder.

Dataintegration

Integrér dine data hurtigt og sikkert. Denne add-on udvidelse strækker sig ud over Identity Management og gør din forretning i stand til at integrere tekniske og forretningsmæssige datakilder og derved minimere workloads.