2ndC Compliance Suite

Frigiv ressourcer og reducér omkostninger. Med single-point-of-acces gennem et velkendt CRM interface kan den rutinemæssige User Lifecycle Management varetages af forretningen. Opdateringerne slår igennem alle virksomhedens systemer, og der foretages fuld log af ændringerne, så compliance til gældende regler og love kan garanteres.

Med 2ndC Compliance Suite frigives tid fra IT-afdelingen. Oprettelse, vedligehold og nedlæggelse af brugere kan ske med et minimum af personlig indgriben, da 2ndC Compliance Suite automatisk styrer tildelingen af roller og rettigheder til systemer, software og data. Med brugerstyring gennem CRM vil disse rutine opgaver nemt kunne overtages af forretningen.

Fuld log på alle databehandlinger i virksomheden giver compliance i forhold til love og regler, og sammen med intuitive dashboards får I et komplet overblik over adgange, roller, afventende godkendelser samt manglende handlinger på sensitive opgaver.

2ndC Compliance Suite er en SaaS add-on løsning, der integrerer problemfrit ind i jeres eksisterende system. Løsningen kan skaleres fuldstændigt efter behov, og kan tilgås hvor som helst, når som helst.

Download whitepapers

Download whitepapers

Udnyt dine organisatoriske flows optimalt og forbedr din virksomheds processer.

Forbind 2ndC Compliance Suite med jeres forretningskritiske systemer.

Få det fulde overblik over alle nødvendige processer og opgaver i forretningen.

Integrér dine data hurtigt og sikkert.

Flows

Få det optimale ud af jeres organisatoriske arbejdsrutiner ved at skræddersy workflows, så de passer til netop jeres processer. Dermed kan rutineopgaver forenkles og menneskelige fejl og forglemmelser minimeres.

Connectorer

Med connectorer skabes de forbindelser, der sikrer, at en enkelt rettelse slår igennem i de relevante systemer og applikationer. Det sikrer, at brugere nemt gives adgang til alle relevante data, og at adgangen kan nedlægges lige så enkelt igen.

Dashboards/Rapporter

Få det fulde overblik over alle nødvendige processer og opgaver i forretningen gennem skræddersyede dashboards og rapporter. Dette giver bl.a. mulighed for at bevare overblikket over processerne i virksomheden og på længere sigt skabe mindre komplekse arbejdsgange.

Dataintegration

Integrér jeres data hurtigt og sikkert. Denne add-on udvidelse strækker sig ud over Identity Management og gør jeres forretning i stand til at integrere tekniske og forretningsmæssige datakilder og derved minimere workloads.